ДИЗАЙНЕР, ПРОФЕСІЯ ТА РЕАЛЬНИЙ ЗАРОБІТОК

ДИЗАЙНЕР 

 

Професія дизайнера в даний час займає одне з ключових місць в ринковій економіці, а сфера дизайну охоплює безліч напрямків - промисловий дизайн, графіка і упаковка, текстиль, моделювання одягу, організація міської та сільської середовища, проектування інтер'єрів та реклами, веб-дизайн. Термін «дизайнер» стався від латинського designare - показувати, намічати, робити. 

Сьогодні ми розповімо про сам, мабуть, улюбленому нами способі тонування фотографій. Простому і ефектному. Почнемо з того, що найкращий ефект, як правило, дає тонування не в один колір, а як мінімум в два. Таке роздільне тонування дозволяє виділити головний об'єкт, «відірвати» його від фону, створити колірний контраст. І все це дуже легко досягається описаним нижче методом. Відразу зазначу, що найкращий ефект ми зможемо отримати у випадках, коли основний об'єкт на знімку помітно відрізняється від навколишнього його тла по тону, тобто по яскравості освітлення. Класичний випадок - добре освітлена модель на темному тлі. На таких фотографіях описуваний метод дозволяє створити між об'єктом і фоном так званий «контраст тепло / холод», в якому багато фотографів і дизайнери бачать мало не основний ключ до комерційного успіху знімка. Крім того, тонування здорово допомагає при обробці серії фотографій, коли хочеться, щоб ця сама серія виглядала цілісно. Якщо окремі кадри зроблені в різних умовах (то на сонце, то в тіні, і так далі), то навіть дуже легке тонування може вас виручити. На практиці виглядає це так: Ще один приклад: А досягається такий ефект дуже просто (для різноманітності візьмемо нове фото): Крок 1. Створюємо новий чистий шар і вибираємо для нього режим накладення Виняток. Крок 2. Вибираємо в панелі Color Picker бажаний колір в діапазоні від синього до фіолетового (про вибір кольору ми докладно розповімо трохи нижче). В даному випадку ми взяли колір зі значеннями 9.0.67 в системі RGB. Крок 3. За допомогою інструменту Paint Bucket Tool (G) заливаємо вибраним кольором створений шар. Крок 4 Оцінюємо проміжний результат.: Тепер трохи докладніше про вибір кольору. Як вже було сказано, для нового шару ми використовуємо режим накладення Виняток. Завдяки цьому режиму все, що на вихідній картинці темніше 50% сірого (тобто взагалі все темне), забарвлюється в колір, яким ми залили новий шар. А все, що світліше 50% сірого (тобто взагалі все світле) забарвлюється в колір протилежний. Саме це і дозволяє створити на фотографії кольоровий контраст, який так подобається глядачеві. Протилежним для синього кольору (згадуємо колірний круг) є жовтий. Завдяки тому, що в другому кроці ми вибрали синій, всі темні ділянки нашої фотографії тоноване в нього, а ось світлі - правильно, в жовтий. На початку статті ми не даремно відзначали, що метод прекрасно підходить для ситуацій, коли добре освітлена модель виділяється на темному тлі. Фон забарвлюється синім холодним відтінком, а модель - теплим жовтим, найкраще підходящим для людської шкіри. Уявіть (або перевірте), що було б, якби замість синього ми вибрали, наприклад, червоний - наша модель придбала б майже трупний блакитний відтінок. Отже, як же правильно вибрати колір? Для початку нагадаємо, яким чином кольори відображаються в панелі Color Picker: Якщо ми візьмемо ненасичений колір, ефект від тонування буде мінімальним, і найбільш вираженим результатом всього описуваного процесу стане тільки зниження контрасту. Чим колір темніше, тим менше зниження контрасту, чим світліше - тим більше. Тому ми, як правило, вибираємо колір приблизно в обведеної зоні: дуже насичений і досить темний. Зрозумівши сенс дій, виконаних раніше, можемо рухатися далі: Крок 5. За допомогою інструменту Hue / Saturation (меню Image => Adjustments => Hue / Saturation або клавіші Ctrl + U) коректуємо відтінок, вибраний в кроці 2, рухаючи повзунок "Відтінок». При цьому ви можете відразу бачити зміни на фотографії (переконайтеся в наявності галочки «Попередній перегляд»). Таким чином, вам необов'язково відразу наосліп вибирати ідеальний відтінок. Можете взяти будь-який темний насичений синій і коригувати його за допомогою повзунка «Тон», відразу оцінюючи результат. При частому використанні тонування можна навіть створити дію, автоматично додає тонуючий шар зі «стандартної синьої» заливкою в режимі Виняток, щоб відразу переходити до п'ятого кроці. Крок 6. У цьому ж вікні Hue / Saturation ми можемо при необхідності змінити контраст фотографії за допомогою повзунка «легкість». Крок 7. Якщо ефект здається вам надмірним, можете поекспериментувати з прозорістю тонуючого шару, змінюючи значення його параметра Непрозорість. Або ж, навпаки, продублювати цей шар (поєднання клавіш Ctrl + J,), щоб підсилити ефект ще більше. Крок 8. Можливо, після тонування вам захочеться підвищити впав контраст фотографії. Найчастіше достатньо освітлити найсвітліші ділянки, наприклад, зсунувши в мінус повзунок «Чорний» на вкладці «Білі» у коригуючому шарі Selective Color: Ви також можете скористатися будь-яким іншим зручним вам способом підвищення контрасту. Деякі нескладні методи ми описували у статті по роботі з тоном і контрастом. Звичайно ж, останні два кроки є необов'язковими і виконуються тільки при необхідності. У даному випадку нам вони не потрібні. Підключіть свою уяву і не бійтеся експериментувати. Тонуючий шар можна зробити не однотонним, а у вигляді градієнта. Скажімо, від синього до фіолетового. У деяких випадках можна навіть використовувати кисть - наприклад, зафарбувати синім область з моделлю, застосувавши червоне тонування до решти кадру. Не кажучи вже про застосування масок - як при тонуванні, так і при подальшій роботі з контрастом.

snigyrka90@mail.ru

super.mahamah@yandex.ua

Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru
Счетчик PR-CY.Rank